2/28/2013

I crave



I crave a boy around his twenties
 To sing me songs and call me his baby.

I crave to learn some magic tricks
 To keep him away from the other chicks.

I crave to talk with him for hours
 To hear "Oh, yeah, The Smiths are awesome".

I crave to lick those rosy lips
 To kiss his eyes when he leisurely sleeps.

I crave to hold him in my arms
 To see him gazing with those lazy eyes.

I crave to wake up next to him, be lucky
 To listen to his words when he's still husky.

-To be his only Baby, Darling, Sunshine
 Sweetheart, Tasty Cherry Cola, Precious.

2 comments:

  1. Miałabyś coś przeciwko, gdybym napisał Ci mój wiersz, który popełniłem wczoraj wieczorem? Zobaczyłem Twój blog i mnie trochę natchnęło. Przepraszam że tak po polsku, ale nie potrafię pisać wierszy po angielsku :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. W porządku, piszę po angielsku by 'przyciągnąć' więcej znajomych :) a co do wiersza, oczywiście, że możesz go napisać... pyanie czy chcesz się nim dzielić tutaj czy wolałbys wysłac go np. mailem?

      P.S. Dziękuję za wizytę, w końcu mam wrażenie, że ktoś na prawdę czyta to co tu zamieszczam! :)

      Delete